sobota, 15 grudnia 2012

Kot z charakterem

   Kot z charakterem


Poszukujesz idealnego kociego towarzysza na całe życie? Nie kieruj się w pierwszej kolejności umaszczeniem, rasą, wiekiem czy płcią kota. Najważniejsze jest, aby jego charakter i styl życia pasował do Twoich oczekiwań i trybu życia. Wybierz odpowiedni koci charakter, a zyskasz przyjaciela, z którym szczęśliwie spędzisz życie!
 
Lew Kanapowy
 
Lubisz spokojne życie? W takim razie wybierz mnie! Jestem zrelaksowany. Z przyjemnością zażywam długiej drzemki, leżę przed telewizorem, zwijam się w kłębek na Twoich kolanach. Spacery? Owszem – z kanapy do miski i z powrotem.
 
Nieodłączny Cień
 
Szukasz kota, z którym połączy Cię silna emocjonalna więź, satysfakcjonująca dla obu stron? Jestem idealnym kotem dla Ciebie! Nie jestem wymagający – wystarczy, że pozwolisz mi spać na Twoich kolanach, towarzyszyć Ci przy codziennych czynnościach, nie odstępować Cię na krok. Odwdzięczę się za to dozgonną miłością.
 
Cicha Woda
 
Jestem nieśmiałym, ale czarującym, pełnym uroku osobistego kotem. Trochę niepewnie podchodzę do sprawy głaskania mnie. Szukam cierpliwego opiekuna, który łagodnie pomoże mi wyjść z mojej skorupki. Jeśli okażesz mi serce i będziesz dobrze traktował, rozkwitnę.
 
Mruczący Miziak
 
Lubisz głaskać kocie futro i słuchać mruczenia do snu? To właśnie ja Ci to zapewnię. Jestem wielkim fanem głaskania, drapania pod bródką, za uchem, po brzuchu. Wtedy natychmiast włącza mi się opcja mruczenia. W nocy oczywiście będę spać z Tobą, żeby być jak najbliżej i móc pomruczeć do ucha.
 
Żywe Srebro
 
Lubisz aktywne spędzanie czasu? Nie mogłeś lepiej trafić! Aktywność to moje drugie imię. Mam nadmiar energii, jestem na najwyższych obrotach 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Godzinami biegam, poluję na futrzane myszki, gonię piłki lub własny ogon. I nadal mam ochotę się bawić pod koniec dnia.
 
Dusza Towarzystwa
 
Uważam, że wszystko, co mnie otacza jest zabawne, ciekawe i stworzone dla zabawy – ludzie przede wszystkim. Mam wiele niespodzianek w zanadrzu, więc życie ze mną sprawi, że nie będziesz się nudził. Zabawa gwarantowana!
 
Wolny Duch
Jestem inteligentny, niezależny, pewny siebie i sprytny. Wolę sam podejmować decyzje. Raczej nie przepadam za nadmiernymi czułościami. Ale dla Ciebie mogę zrobić wyjątek. W końcu dajesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz